loading...
پایگاه تفریحی بمب شادی
تبلیغات

محل تبلیغات شما

admin بازدید : 106 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

دلنوشته های من برای تو به همراه عکس

 

دلم برای لحظه هایی میسوزد
که بی بهانه عقلم را زیر پا گذاشتم
و احساساتم را سرپا نگه داشتم.....

 





یه وقتى می شه كه تازه مي فهمى
اونى كه از همه ساكت تر بود
از همه بيشتر دوستت داشت،
ولى تو حواست به شيرين زبونىِ يه عشق دروغى بود!

 

 



گاهی مجبوری برای راحت کردن خیال دیگران،
خود را خوشحال نشان بدهی ...
تا آنها ندانند که در درونت چه غوغایست ... !

 

 



در دسترس بودنت دیگر برایم ارزش ندارد !
اکنون نه مشترک هستی نه مورد نظر...!

 


 


آخرین بار که من از تهِ دل خندیدم
علتش پول نبود ...
انعکاسِ جُوک هر روز نبود ...
علتش ، چهره یِ ژولیده یِ یک دلقک یا زمین خوردن یک کور نبود ...
من به " من" خندیدم !
که چو یک دلقکِ گیج
نقش یک خنده به صورت دارم
و دلم میـــــگرید ...!

 




یه روزایی تو زندگیت هست که حالت بده.....
خیلی بد
اما نمی دونی چه مرگته دقیقأ
همش تو فکری.....
فکری که آخرش تبدیل می شه به یه آه عمیق از ته دل
که کاش به گوش خدا برسه....
خودش یه کاری واست بکنه....
دوست ندارم این حالو.....
داغونت می کنه.....
تا جنون پیش می ری....
الهی هر کی این حالو داره خدا ازش بگیره...!!!
 

 




دﻟـم ﮐﻤﯽ ﺧﺪﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍد
ﮐﻤﯽ سکوﺕ ...
ﺩلم،ﺩﻝ ﺑﺮﯾﺪﻥ ﻣﯽ ﺧﻮﺍد ...
ﮐﻤﯽ ﺍﺷﮏ ...
ﮐﻤﯽ ﺑـُﻬـﺖ ...
ﮐﻤﯽ ﺁﻏﻮشِ ﺁسمانی ...
ﮐﻤﯽ ﺩﻭﺭ ﺷﺪﻥ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺟﻨﺲ ﺁﺩما.....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام و خسته نباشید به همه کاربران عزیزم من این سایتو ساختم واسه شما که ازش لذت ببرید و از شما می خواهم که همیشه بیاییدکه بهترین بشویم مرسی از همه شما با تشکر مدیر سایت امیرحسین و محسن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از سایت ما لذت می برید؟
    تبلیغات
    محل تبلیغات شما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 388
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 319
  • بازدید ماه : 2,514
  • بازدید سال : 58,233
  • بازدید کلی : 275,855
  • تبلیغات
    محل تبلیغات شمامحل تبلیغات شما