loading...
پایگاه تفریحی بمب شادی
تبلیغات

محل تبلیغات شما

admin بازدید : 144 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

عکس های جدید آنجلینا جولی پس از عمل جراحی اش

10im6c7u7vn8pmn6ik9b

 

 

آنجلینا جولی که در این مراسم برای بازی در نقش ملکه برفی فیلم ملیفیسنت، جایزه بهترین بدمن سینمایی را برد، به هنگام دریافت جایزه اش به بچه ها حرفی زد که به شدت مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است.

آنجلینا در این مراسم خطاب به بچه ها گفت: وقتی بچه بودم، مقل فیلم ملیفیسنت، بهم می گفتند که با دیگران فرق دارم. من هم احساس می کردم به هیچ جایی تعلق ندارم و در هیچ گروهی جا نمی گیرم. پر از آتش بودم و نمی توانستم یک جا بند شوم. اما یک روز چیزی را فهمیدم که امیدوارم شما خوب درکش کنید: تفاوت خیلی هم خوب است.
و حالا به عنوان شرور منتخب شما بهتان می گویم، حتی بعضی وقت ها مشکل درست کنید هم برایتان خوب است.

سخنان آنجلینا جولی با تشویق پرحرارت کودکان حاضر در مراسم رو به رو شد و دخترانش هم به شدت شادی می کردند.

و حالا تصاویری زیبا از حضور آنجلینا جولی و دو دخترش زاهارا و شیلو را برایتان منتشر می کنیم.

 

 

d2zz1hfwp9mb07qv9jyblsvwjdehtqr8gyo57gla

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام و خسته نباشید به همه کاربران عزیزم من این سایتو ساختم واسه شما که ازش لذت ببرید و از شما می خواهم که همیشه بیاییدکه بهترین بشویم مرسی از همه شما با تشکر مدیر سایت امیرحسین و محسن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از سایت ما لذت می برید؟
    تبلیغات
    محل تبلیغات شما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 388
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 345
  • بازدید ماه : 2,540
  • بازدید سال : 58,259
  • بازدید کلی : 275,881
  • تبلیغات
    محل تبلیغات شمامحل تبلیغات شما