loading...
پایگاه تفریحی بمب شادی
تبلیغات

محل تبلیغات شما

admin بازدید : 99 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (1)

 

از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند

با تو باید مثل باران حرف زد !

.

.

تو که گفتی

نقاش نیستی

پس چرا به تو فکر می کنم،

دنیایم

رنگـــــــــی می شود

.

.

آزارم می دهد زندگی

وقتی درد درونم را میدانم اما راهی جز صبرندارم

.

.

خنکای یک عصر بهاری …

کنار شاه بوته یاسی وحشی …

میزی که کاسه ای پُر از پولکی زعفرانی دارد

و دو فنجان چای داغ را خیال خواهم کرد …

لطفا به خیالم بیا !

.

.

همین که صدایم می‌کنی

همه چیز این جهان یادم می‌رود

یادم می‌رود که جهان روی شانه‌ی من قرار دارد

یادم می‌رود سر جایم بایستم

پابه‌پا می‌شوم

زمین می‌لرزد


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سید محمد در تاریخ 1394/01/10 و 9:47 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز
با تشکر از شما به خاطر مطالب جذاب سايت خوبتان!
من مدير سايت رايانت هستم؛ از شما خواهشي دارم:
از آنجايي که آمار و ورودي گوگلتان پايين است از شما خواهشمندم که حتما از لينک باکس رايانت استفاده کنيد؛ لينک باکس رايانت اولين سيستمي است که براي شما ورودي گوگل ارسال مي کند!
من تضمين مي کنم که آمار ورودي از گوگل و البته آمار کل سايتتان افزايش چشمگيري پيدا مي کند.
اصلا ممکن است از خود بپرسيد لينک باکس چيست؟
لينک باکس به مکاني گفته مي شود که لينک هاي شما در آن درج مي شود، اين لينک ها روزانه براي بيش از 10000 نفر به نمايش در مي آيد!!
همین حالا به آدرس www.box.wser.ir مراجعه کنید و افراد آنلاین را مشاهده کنید، برای مثال زمانی که بنده دارم این پیام را برای شما ارسال می کنم افراد آنلاین: 9043 نفر!
براي استفاده بايد از آدرس www.tm.wser.ir اقدام کنيد سپس از منوي بالاي سايت گزينه دريافت کد را کليک کنيد؛ سپس کد دريافت شده را در مکان مناسبي در سايت خود درج کنيد و لينک داغ ترين مطلب خود را براي ما ارسال کنيد.
در صورتي که از لينک باکس ما استفاده کنيد از خدمات زير بهرمند خواهيد شد:
- ثبت بنر تبليغاتي شما بدون تبادل در سيستم تبادل بنر www.baner.wser.ir
- ارسال ورودي گوگل به صورت روزانه
- هر چند روز يک بار در لينک باکس رايانت يک شماره رمز شارژ 5000 توماني ايرانسل درج مي شود و در دوره بعدي يک شارژ 5000 توماني همراه اول
- تاييد لينک هاي شما به صورت منظم هرشب ساعت 21
- داراي خبرنامه اختصاصي براي ارسال جديدترين خبر ها و تصميمات گرفته شده
- اشتراک گزاري مطالب شما در سايت هاي ديگر
- بهينه سازي شده پشتياني آنلاين
و امکانات بسياري که بعد از استفاده از آن خود متوجه مي شويد!!
براي اثبات حرف هايم کافيست به مدت يک ماه از لينک باکس رايانت استفاده کنيد؛ در صورتي که تاثيري مشاهده نکرديد لينک باکس را از سايت خود حذف کنيد؛ اما ما بنر شما را حذف نخواهيم کرد.
********براي ارتباط با پشتيباني مي توانيد از طريق آدرس زير با ما ارتباط برقرار کنيد و سوالات خودتون رو بپرسيد: www.box.wser.ir
در صورت تمايل مي توانيد نسبت به دريافت رمز آمارگير وبگذر اقدام فرماييد.
با آرزوي موفقيت شما
باتشکر


کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام و خسته نباشید به همه کاربران عزیزم من این سایتو ساختم واسه شما که ازش لذت ببرید و از شما می خواهم که همیشه بیاییدکه بهترین بشویم مرسی از همه شما با تشکر مدیر سایت امیرحسین و محسن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از سایت ما لذت می برید؟
    تبلیغات
    محل تبلیغات شما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 388
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 593
  • باردید دیروز : 229
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,642
  • بازدید ماه : 6,755
  • بازدید سال : 41,528
  • بازدید کلی : 259,150
  • تبلیغات
    محل تبلیغات شمامحل تبلیغات شما