loading...
پایگاه تفریحی بمب شادی
تبلیغات

محل تبلیغات شما

admin بازدید : 101 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (0)

اس ام اس و جوک های شب چله و شب یلدا

اس ام اس و جوک های شب چله و شب یلدا

 

 

 

 

یک پاییزه دیگه هم اومد و رفت

دنیا عوض نشد اما دوست داشتن تو کهنه تر و شیرین تر شد

مهربونم عمر شادی هایت به بلندی یلدا

پیشاپیش یلدات مبارک

…::: جوک های شب چله و شب یلدا :::… 

در آغاز زمستان هرگز زمستانی مباد بهار آرزوهایت

یـــلــــدا مـــبــــارک

…::: جوک های شب چله و شب یلدا :::… 

ادلی کرابم

.

.

.

نفهمیدی ؟ خدایی نفهمیدی ؟ برعکس بخون

…::: جوک های شب چله و شب یلدا :::… 

یلـــــــــــدا تـــقدیر زیبای فصـــل هاست

به احــترام زمســـتان ، بلند می شود …

شب شیرین یلدایی تون به خیر و خوشی …

…::: جوک های شب چله و شب یلدا :::… 

براى من تنها تفاوت شب یلدا با بقیه ى شب ها

اینه که کمى بیشتر هیچ کارى نمى کنم

…::: جوک های شب چله و شب یلدا :::… 

یـلـدای بـی تــــو …

چــه تــبـریـکـی!

یـک دقـیـقـه بــیـشـتــر دلـتـنـگ بـودنـم مــبـارک …

…::: جوک های شب چله و شب یلدا :::… 

میان همهمه های برگ های خشک پاییزی

فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی

روز های آخر پاییزت پر از خش خش آرزوهای قشنگ

…::: جوک های شب چله و شب یلدا :::… 

دو قدم مانده به یلدا

به شبی خاطره انگیز و بلند به سپیدی

به زمستان و اناری که دلش قصه یک رنگی ست

یلدای دلتان شاد و پر نور باد

…::: جوک های شب چله و شب یلدا :::… 

عمرت یلدایی ، دلت دریایی ، روزگارت بهاری

یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم …

…::: جوک های شب چله و شب یلدا :::… 

فرا رسیدن دی ماه ، فصل امتحانات را تبریک می گوییم !

ستاد کوفت سازی شب یلدا

…::: جوک های شب چله و شب یلدا :::… 

ﻭﺍپﺴﻴﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎﻯ پاﻳﻴﺰﺕ ﺑﺨﻴﺮ ﺩﻭﺳﺖ چهارﻓﺼﻞ ﻣﻦ …

یلدا مبارک

…::: جوک های شب چله و شب یلدا :::… 

بدو که روز کوتاهه

پاییز آخر راهه

هندونه رو آوردی ؟

جوجه هاتو شمردی ؟

زمستون میشه فردا

مبارک باشه یلدا !

…::: جوک های شب چله و شب یلدا :::… 

من امشب دارم میرم ، فکرن کنم دیگه همدیگه رو ببینیم

منو فراموش نکن و بخاطر تمام بدی هام منو ببخش :(

از طرف پاییز

یلــــــــدا مبـــــارک

…::: جوک های شب چله و شب یلدا :::… 

امشب جایی نری میخام بشمرمت

.

.

.

جوجو یلدات مبارک :)

…::: جوک های شب چله و شب یلدا :::… 

سلامتی شب یلدا که وقتی مدرسه میرفتیم فرداش

نصف کلاس حالت تهوع داشتن …

…::: جوک های شب چله و شب یلدا :::… 

۵۳ میلیارد ثانیه به شب یلدا‎ ‎مانده،

یادتوووووون باشه که من اولین بیکاری بودم که بهتون تبریک گفتم!

دکترم رفتم،گفته فعلا بی خطرم :| نگران نباشین :|

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام و خسته نباشید به همه کاربران عزیزم من این سایتو ساختم واسه شما که ازش لذت ببرید و از شما می خواهم که همیشه بیاییدکه بهترین بشویم مرسی از همه شما با تشکر مدیر سایت امیرحسین و محسن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از سایت ما لذت می برید؟
    تبلیغات
    محل تبلیغات شما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 388
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 386
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,082
  • بازدید ماه : 2,082
  • بازدید سال : 57,801
  • بازدید کلی : 275,423
  • تبلیغات
    محل تبلیغات شمامحل تبلیغات شما