loading...
پایگاه تفریحی بمب شادی
تبلیغات

محل تبلیغات شما

mohsen بازدید : 91 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (0)

همه چیز را یاد گرفته ام !

.

یاد گرفته ام چگونه با تو باشم بی آنکه تو باشی !

.

یاد گرفته ام ….نفس بکشم بدون تو……و به یاد تو !

.

یاد گرفته ام که چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن…

.

و جای خالی ات را با خاطرات با تو بودن پر کنم !

.

تو نگرانم نشو !!

.

همه چیز را یاد گرفته ام !

.

یاد گرفته ام که بی تو بخندم…..

.

یاد گرفته ام بی تو گریه کنم…و بدون شانه هایت….!

.

یاد گرفته ام …که دیگر عاشق نشوم به غیر تو !

.

یاد گرفته ام که دیگر دل به کسی نبندم ….

.

و مهمتر از همه یاد گرفتم که با یادت زنده باشم و زندگی کنم !

.

اما هنوز یک چیز هست …که یاد نگر فته ام …

.

که چگونه…..!

.

برای همیشه خاطراتت را از صفحه دلم پاک کنم …

منبع :پت و مت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام و خسته نباشید به همه کاربران عزیزم من این سایتو ساختم واسه شما که ازش لذت ببرید و از شما می خواهم که همیشه بیاییدکه بهترین بشویم مرسی از همه شما با تشکر مدیر سایت امیرحسین و محسن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از سایت ما لذت می برید؟
    تبلیغات
    محل تبلیغات شما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 388
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 530
  • باردید دیروز : 229
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,579
  • بازدید ماه : 6,692
  • بازدید سال : 41,465
  • بازدید کلی : 259,087
  • تبلیغات
    محل تبلیغات شمامحل تبلیغات شما